diumenge, 3 de gener del 2010

New York i la cuina

Per les persones que com a mi, ens agrada la cuina, hi ha llocs que son un veritable paradís, i un d'aquests llocs és la botiga de Williams Sonoma de New York.

Vaig anar a passar el meu aniversari i el cap d'any als EEUU i vaig aprofitar per visitar aquesta petita joia de local. La botiga està ubicada dins unes galeries a Columbus Circle, i ocupa un ampli espai. Allà s'hi pot trobar de tot: des de robots de cuina súper sofisticats fins a tota mena d'utensilis per cuinar, ingredients "gourmet" i una extensa llista de llibres de cuina. També fan demostracions de rebosteria a una cuina que ja m'agradaria tenir-la a casa meva!

Al viatge a New York amb avió ens van passar la pel•lícula Julie and Julia. No l'havia vist, però em va agradar pel paral•lelisme amb la protagonista més jove, Amy Adams, que té un bloc de cuina. De fet a Williams Sonoma vaig trobar el llibre de Receptes de la Julia Child (interpretat per Meryl Streep a la pel•lícula), i vaig estar a punt de comprar-lo. Llàstima de no haver-ho fet ja que aquí el preu es triplica!
Finalment vaig comprar una ampolleta d’essència de vainilla i uns colorants alimentaris, però m’ho hauria comprat tot!
El dia de cap d'any al matí em vaig deixar caure per Magnolia Backery, allà on les noies de Sex and the City compraven els pastissos i dolços! I no és per menys! Quins pastissos! Quina rebosteria! No para d’entrar gent a comprar!

Aquí unes fotos de New York.