dissabte, 24 de març del 2012

Xocolata blanca, xocolata negra i fruits vermells


Avui soparet a casa l'Andreu i l'Anna. L'Andreu fa caldereta i nosaltres portem les postres.

Ingredients:

Per la base:
2 ous
75 gr de sucre
75 gr de farina
75 gr de xocolata negra fosa
Cobertura de xocolata blanca:
150 gr de xocolata blanca
50 ml de crema de llet
Per adornar:
Gerds
Maduixes tallades a làmines
Móres
Peces de xocolata negra impresa
Pols de sucre

Preparació:

Batre els ous amb el sucre fins que augmentin de volum. Afegir la xocolata i la farina tamissada. Posar sobre una placa de forn i repartir perquè cobreixi la superfície. Enfornar 5-6 minuts a 180º i deixar refredar.
Fondre la xocolata blanca amb la crema de llet i deixar refredar del tot.
Muntar el pastís: Tallar la base en forma d'un rectangle. posar una capa de crema de xocolata blanca i adornar amb els fruits vermells i les peces de xocolata. Espolssar amb sucre en pols. Deixar a la nevera fins al moment de servir.
Bon profit!


5 comentaris:

La cuina de l'Eri ha dit...

Doncs quin sopar més bo!!! Em quedo amb les dues coses que totes m'agraden! Petons

Judith ha dit...

Hola, em dic Judith i tot i que us he descobert fa molt poquet, el cert és que m'ha encantat aquest blog i, per això us he volgut incloure en els premis Liebster Blog que tenen com a objectiu donar a conèixer altres blocaires.
En el darrer post del meu blog trobareu tota la informació sobre el Liebster Blog.
Enhorabona pel vostre lloc, m'encanta!

Marta ha dit...

Hola Judith, moltes gràcies!!! m'agrada que t'agradi :)
Ara em passejaré pel teu
Una abraçada

Anònim ha dit...

Hola Marta,

He vist que tens moltes receptes al teu bloc, i m‘agradaria presentar-te la pàgina Lestevesreceptes.cat, on els usuaris poden buscar entre més de 19000 receptes de les millors pàgines catalanes. També hem creat el Top blocs de receptes, on, de franc, pots afegir el teu bloc.

Lestevesreceptes.cat té diverses versions, en suec, francès, anglès, italià o castellà entre d’altres. Vols formar part de la nostra família?

Quedem a la teva disposició!
Andreu
Lestevesreceptes.cat

Marta ha dit...

Hola Andreu. T'agraeixo el teu oferiment de que Magnolia a la cuina passi a formar part de lestevesreceptes.cat
Tot i així, en aquest últim any he tingut el bloc una mica abandonat ja que fa 10 mesos que he engegat una empresa del sector salut, on la cuina té una presencia prou important i per això tenim una amplia Aula de cuina que és un espai d'educacio per la salut on fem cuina saludable i cuina per patologies. Si mai voleu organitzar alguna cosa, ja hi pots comptar! :)
Em fa il·lusió que hagis pensat en un bloc humil i de poques pretensions com el meu per incloure'l al vostre portal. Intentaré en la mesura que pugui, tenir-lo més al dia! Ja hi pots comptar!
Salutacions
Marta